Tiden går snabbt...




 Nu är det en vecka sedan jag var med i Overwatch turneringen. Tiden bara flyger förbi, men det var verkligen riktigt kul och läroriktigt att få vara med i en turnering som var i samarbete med Woman in Games. Jag hoppas verkligen att det blir något liknade i framtiden! Det klippet är ifrån turneringen. Det håll på och spela både på lördag och söndag, jag tycker verkligen att turneringen var upplagd bra när vi fick möta alla lagen som var med och tävlade. 


En annan sak som är riktigt roligt också är att jag äntligen har hittat något som jag kommer trivas i när jag går på bröllop senare i höst :) Det blir en svart jumpsuit, något som jag verkligen kommer känna att jag kan använda mer än en gång. För jag är en sådan person som har svårt med att ha finkläder som jag känner mig bekväm i och känner att jag kan använda mer än en gång. Detta har varit något som har hängt över mig hela sommaren att hitta något som jag kommer trivas i. Sedan att allt med resor och annat också är fixa. Så jag inte behöver stressa över det. 

Jag hoppas att ni får en fortsatt bra helg!

Comments