Tiden går...

 

Det här med tiden, det är ju något som är jobbigt på ett sätt. Att den ska behöva gå så fort. Som jag gick och väntade vid denna tiden förra veckan efter att få träffa min bror och nu är det snart en vecka sedan...Det var riktigt mysigt i alla fall och sitta och snacka om saker som hänt under tiden sedan vi sågs i somras. Både roliga men också jobbiga och viktiga saker att snacka om.

Att jag kom att tänka på det nu är för att när jag streamade igår så satt vi och diskutera just det att tiden går så snabbt. Vad länge sedan det var vissa saker hände i en liv. Så tänkte jag på att så är det plötsligt julafton igen och man är och firar den med familjen.

Så ta vara på tiden och gör saker du vill göra och träffa dom som betyder mycket för dig. För det gör att man får energi och står ut i den mörka årstiden vi lever i nu. Ha en fortsatt trevlig helg!

Comments