Lite tips!


Fick en fin låda med saker från the body shop så himla nice hade verkligen svårt att säga vad jag önskade mig i present... Men sånt här går alltid hem! Jag älskar verkligen mango, så det det blev extra lyckat. Bra tips om man har svårt att hitta på present till någon.

Tänkte ge lite tips på poddar jag lyssnar på. Sedan får ni gärna kommentera med fler. Som jag kan lägga på min lista för just nu har jag bara poddar att lyssna på från måndag - torsdag. Hade gärna haft fler så jag kan fylla upp hela veckan. Riktigt bra om man har kontorsarbete och vill att tiden ska gå snabbare eller vill bara ha något roligt att lyssna på som alternativ till musik.

Topplistorna hämtas med hjälp av iTunes

Skäringer & Mannheimer
Mellan Himmel och Jord - (JLC)
Singelpodden
Ångestpodden
Allt vi inte pratar om
En podd om e-sport
Familjen Dahl Alling

Så hoppas att ni får en fortsatt bra helg och så skriv gärna fler förslag på bra poddar.

Comments