Focus!



Hej nu var det ett tag sedan jag skrev, mitt fokus har legat på jobb, träning och Overwatch träning med laget. Vilket har varit riktigt kul 😀 Känner verkligen att vi utvecklas som lag och dom rollerna vi har i laget. Ser verkligen fram emot alla olika turneringar som kommer framöver.

På bilden ser ni den nya datorn jag har skaffat så, det känns riktigt bra också. Jag som många andra har ju börjat köra WoW Classic och måste säga att det har varit riktigt kul att komma tillbaka till igen. Spela det senast när det var classic för mer än 15 år sedan. Jag måste säga att det jag gillar mest är att stämningen i spelet än så länge är riktigt bra. Folk groupar upp och hjälper varandra och med olika quests. Det var ju därför man vill spela det igen för det var så för länge sedan också. Någon av er som spelar classic? Ha en fortsatt bra helg! 😀

Comments