Mattips!




I fredags var jag på after work. Riktigt trevligt var det och riktigt god mat!

Blir nästan lite knäpp på mig själv att jag inte har varit där tidigare. Men men, nu äntligen har jag varit där. Det som jag gillade var hela konceptet med cirkustema på stället och sedan att man beställer en massa så rätter som gör att det blir mer variation och att dom har så mycket att välja på.

Väldigt trevliga efterrätter och drinkar. Att man använder en app för att beställa och sedan får poäng efter det så man får utnyttja för att få gratis rätt framöver. Så jag ser fram emot nästa gång jag kommer dit. För jag har redan börjat fundera på vad för något jag ska beställa nästa gång! 😀 Måste bara säga att deras vitlöksbröd är riktigt gott. Några rätter ni kan rekommendera?

Ha en fortsatt bra helg!

Comments