Borta bra men hemma bäst!



Känns så himla skönt att vara hemma igen. Jag kom hem igår kväll, tyvärr blev det 2 timmar senare än jag har tänkt från början men det är lugnt. Det är så himla skönt att känna den glädjen man får när man har varit borta under en längre tid att få komma hem igen. Så igår blev det en stream när jag hade kommit hem och hade fått något att äta och spelade lite olika spel som jag har saknat under dessa veckor jag har varit borta.

Idag har jag mest tagit det lugnt, men en sak som gjorde mig extra glad var att jag gick på mitt första Zumbapass på flera veckor! Det var mitt favoritpass också så det gjorde det ännu bättre. Så det känns verkligen skönt att jag börjar komma tillbaka till mina rutiner igen, men samtidigt så känns det lite tråkigt och veta att det är sista veckan på min semester. Jag har inget att klaga på för min semester har verkligen varit mycket händelserik! Hur har eran semester varit?

Comments