Hemlängtan!



I torsdags började värme komma det blev riktigt varmt därför så gjorde mamma och jag bål på flödersaft och päroncider, det blev verkligen hur gott som helst! Senare på dagen åkte jag till Liseberg och var där nästan hela kvällen. I början var det rätt mycket folk och långa köer, men efter några timmar så blev det väldigt lugnt och det var nästan inga köer alls. Det blev att vi åkte kållerado några gånger för att det var så varmt och när vi åkte flumeride blev jag blötare än någonsin tidigare, men det gjorde inget. Så spelade vi lite på olika hjul innan vi skulle åka hem till slut vann jag tutti frutti. Det blev en lyckad dag på Liseberg.

Jag känner nu att jag känner mig färdig med västkusten för denna gången, jag börjar få hemlängtan. Jag längtar hem till lugnet, att få vara ensam och att få gå att träna igen! 😀 Några dagar kvar har jag kvar här på västkusten och den ska tillbringa med familj och vänner. Ha en bra dag och tänk på att dricka mycket vatten i denna värmen!!!!

Comments