Spel 2019


Detta året känns inte som ett spelår för mig inte när det kommer till nya spel i alla fall...Väldigt få spel som kommer ut i år som jag verkligen vill spela! Så i år kommer det bara ut 3 st spel jag vill spela. Ett av dom har jag redan spelat för att jag hade en snäll kompis som gav mig beta key till Anno 1800. Jag måste säga att det spelet var riktigt bra, även fast jag inte utforskade så mycket utav spelet. Men det kommer ju släppas i april då tror jag nog att jag kanske kommer skaffa det. Det ända som tar emot är priset på det...Men jag kan verkligen rekommendera det för folk som gillar age of empires, CiV och liknade spel. Dom har sattsat på bra uppdgaderingar från tidigare Anno spel.

Sedan så hade jag så gärna velat spela Kondom hearts, mitt problem är tyvärr att jag inte har någon konsol som jag kan spela det på vilket är riktigt surt, jag har inte lust och skaffa en konsol för att kunna spela ett spel på det. Jag har spelat Kingdom hearts och sedan testat tvåan dom har jag tyckt varit riktigt bra. Jag är ju ett stort Disneyfan så därför hade jag så gärna velat spelat det senaste.

Det sista är Ori och jag håller på nu att spela i genom första spelet. Tycker det är fanatiskt bra men så himla svårt vissa stunder....men det är så bra story och fantastisk musik och grafik och gameplay. Så jag tänker nog att jag kommer skaffa det andra spelet sedan när det väl kommer ut. Även fast jag har hört att det ska vara svårare än första spel.


Trailers:







Comments