Ny vecka!





Då var det ny vecka! Känns så himla skönt att den startade med att inte vara så kall! Var väl ca -10 eller något i morse när jag gick till jobbet. Nu ikväll var det ännu varmare så det känns som om det börjar bli mer behagligare väder ute nu. Får se dock hur länge det håller....Känns kul att ha hela veckan full av aktiviteter att göra!

Jag har ju äntligen börjat spela Overwatch med ett lag igen. Det känns verkligen hur bra som helt jag är så himla taggad. Det var ju ett tag sedan jag var med í ett lag sist, men jag bestämde mig för att hoppa av för att det blev för mycket med jobb och annat och jag mådde inte 100 heller. Men nu ska jag spela med helt nya personer och ett lag med tjejer som är från Sverige som är på min nivå. Så i morgon blir det träning med laget igen!

Idag blir det att gå och träna Zumba igen. Känner mig pepp för nu är hon tillbaka igen som brukar hålla i passet också, men först måste jag äta och lite sånt innan det är dags att sticka iväg.

Comments