Gör det du älskar!! 💕




Idag hade jag bestämt mig för att jag skulle fira Alla hjärtans dag med att dansa Zumba, för det är något jag verkligen älskar att göra. Jag känner mig lycklig,glad,pepp fri och skäms inte när jag dansar.

Problemen var bara när jag var på väg dit så var min buss försenad så jag missade nästa buss jag skulle ta, därför kom jag ca 6-7 min sent till passet. Vilket jag tyckte var riktigt jobbigt för torsdagspasset är verkligen min favoritpass! Bästa låtarna och så härlig instruktör! Men det gick bra även fast jag kom lite sent, missade ca 1 och halv låt.

Det roligaste var att en tjej kom fram till mig under passet och berättade att hon gillade min energi när jag dansade och det var härligt och se när jag dansade. Så himla roligt och höra!! :D Jag fick veta efter passet att hon har precis börjat Zumba och hon tyckte att det var kul att se mig dansa. Jag tack så jätte så mycket och gav henne lite tips om titta Youtube på Zumba videos. För det gjorde jag innan jag började Zumba för att se vilka danssteg som gällde och vad för typ av musik det var. Det är så himla roligt och ger en pepp och boost när man får höra av människor att man gör något bra speciellt om man gör något man älskar!

Så jag vill bara säga till er alla att gör det ni älskar för det kommer att inspirera andra människor! :D

Comments