Bra ställe!



Jag tycker verkligen om att gå till biblioteket. I Umeå kan man även låna tv-spel i en vecka utan att det kostar något :) Just nu lyssnar jag rätt mycket på ljudböcker. Det som är bra med ljudböcker jämfört med vanliga böcker är att man kan göra flera saker samtidigt. Det tycker jag är riktigt bra, eller om man bara vill ligga och lyssna. Jag gillar det här att man går in i en annan värld när man läser eller lyssnar på en bok. Man bygger upp sin egna lilla värld om den historian man läser om. Just nu hör jag på böcker av Camilla Läckberg, älskar verkligen hennes böcker. Synd bara att jag är inne på sista boken nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska lyssna på sedan. 

Har ni några bra på tips på böcker?

Gärna deckare eller liknade.

Comments

  1. ja skriv ihop ditt inlägg och maila de till evizblogg@live.se, tusen tack för att du ställer upp och glöm inte nämna om du vill vara anonym eller inte!! :)

    ReplyDelete
  2. älskar bibliotek!=)....tips på bra böcker-- Vampire academy böckerna!!,legenden om darren shan böckerna,Dexter tex..om du gillar sånna böcker alltså=)
    Svar:Tackar!!..

    ReplyDelete
  3. Jag är faktiskt väldigt sällan i biblioteket, kan vara för att jag inte gillar att läsa böcker ;)

    ReplyDelete

Post a Comment