Så kan det gå...



Jag har varit beroende av olika facebookspel. Men de blev mindre ett tag, men så hittade jag spelet Bubble Island och nu kan jag inte sluta, men jag har kunnat trappa ner lite nu, eftersom dom har börjat med att man bara har ett visst antal liv på sig. Efter 5 liv så måste man betala pengar, för att kunna få spela igen måste man vänta ett antal minuter, om man inte bestämmer sig för att köpa liv. 

Därför så började jag spela Candy Crush Saga, nu är jag verkligen helt fast. Det är också ett spel som man bara har ett antal liv och när dom är slut måste man köpa mer. Jag har märkt att fler och fler spel ha börjat med det, för att kunna tjäna pengar. Det är ett smart sätt om man vill tjäna pengar. 

Funderar på om man ska satsa på att göra ett Facebookspel :P

Vilket spel är ni beroende av?

Comments