Ny träningsform!

 

 


Bestämde mig för att testa på en ny träningsform idag. Det var en kompis som tipsade mig om den trängingen. Jag var skeptisk från början och tänkte att jag aldrig skulle orka till slutet men det gjorde jag. Det var bodycombat som jag testade, det var just det passet som är på klippet ovan. Det som är bara att dom har delat upp varje låt så att man gör några steg först och sedan andra steg efter ett tag. Så lägger man ihop båda stegen. Det gör att det är ganska lätt att hänga med och sedan att det är till musik. Så gör det lättare att hänga med om man känner takten. Det var anledning till att jag testade var för att det känns som att dansa fast lite jobbigare steg. Så det kommer absolut köra igen, kände att man verkligen fick kämpa på och det var högt tempo. Så det gav verkligen mycket. Kul att hitta något mer att variera sig med mellan Zumban och som är lätta att köra hemma. Någon mer som har testat det?

Comments

  1. Thankyou for sharing the information. Website is so easy to use – I am impressed with it.
    machine learning certification

    ReplyDelete

Post a Comment