Veckan som har varit!

 

 
Jag har testat på att använda läppstift. Helt galet jag har inte använt läppstift på flera år men nu så har jag bestämt mig för att börja använda det. Men bara id speciella tillfällen. Som till halloweenfesten som är den 1 november som jag ska gå med på jobbet. Så därför var jag och testade olika i början av veckan. Jag köpte ett som jag blev riktigt nöjd med, men nu i efterhand så känner jag att det var för mörkt så därför har jag köpt ett till som är mer klarrött. Så jag hoppas att jag får hem det snart. Men ändå så gillade jag detta mörka så mycket. Väldigt speciellt var det att ha på sig det eftersom det var så mörkt, men det var så himla fint. Sedan så har jag fått hem det jag ska ha på halloween. Jag längtar så mycket efter den kvällen!! :D Det var så himla roligt förra året så jag tror på att detta året kommer bli lika kul! Ha en fortsatt trevlig helg! Ska ni gå på någon Halloweenfest?

Comments