Nyårslöften!




Det är med nyårslöften i år känner jag att det ända nyårslöfte jag ska verkligen satsa på är att vara mer snäll mot mig själv. Jag är en person som är väldigt självkritisk och dömande i det mesta jag gör. Så jag har tänkt att försöka vara snäll mot mig själv och lyssna på min kropp. 
Försöka ta vecka för vecka, nå målen för en vecka i taget, med träning så får jag försöka att satsa på att tänka på att dansa 1-3 gånger i veckan. Om det bara blir 1 gång en vecka så är inte det hela världen utan då får jag bara försöka nå målet om 2-3 gånger veckan efter i stället.

Jag ska försöka satsa på sånt jag verkligen tycker om att göra och fokusera på det.Tror att det är lättare att sätta upp löften och man fokuserar på sånt som händer under veckan än att fokusera på hela året! 


Comments