Bästa spelet 2018! :D



Det var länge sedan jag har skrattat så mycket som jag har gjort när jag har kört Overcooked 2. Så roligt och underhållande spel, den typen av humor jag gillar. 

Trailer:


Det som är så kul är att dom har fixat det så att man kan köra det online så  man kan köra med alla sina vänner som har spelet. Eftersom jag har så många vänner som inte bor där jag bor, så är det svårt att spela spel tillsammans. Jag har Overcooked  men tyvärr kan man inte spela online på det, så därför är jag  så glad att dom fixade det andra spelet. 

Sedan var det bra att dom har kommit på fler utmanande sätt att spela spelet även fast det kontroller som man lätt lära sig och att det vann pris för ett familjevänligt spel det var dom verkligen värda! :D


Här är ett klipp från min stream när jag spelade det med en kompis, då kanske ni förstår att jag gillar spelet:

Comments