Min helg i bilder!



Så i helgen var jag i väg för att läsa på familjen på västkusten!
Så himla roligt helg med första stoppet i Göteborg för att grilla hos min bror och bara umgås med mina syskon. Många skratt och god mat och roliga och viktiga diskussioner. Nästa dag var det dags att träffa mamma och pappa för att sedan åka på Disney utställning på akvarellmuseet i Skärhamn. Den kan jag verkligen rekommendera er som gillar Disney att gå på! Så kul att få se orginal bilder från  stora Disney filmer. Här kan ni läsa mer om utställningen:



Sedan åkte vi ut till Klädesholmen och gottade oss i solen och bara hade det mysigt och sedan blev det god mat på kvällen, men världen godaste efter rätt. Saltlakrits med hallonglass och maränger! Så sov vi över där till lördag och på lördagen var vi och promenerade runt på Klädesholmen för att sedan åka hem till mamma och pappa vara där hela dagen. Så min helg har varit riktigt bra, med sol och värme. Jag hoppas att eran har varit lika bra!

Comments