Rocket leauge!



Så efter ha spelat Rocket leauge i några dagar så måste jag säga att det är ett riktigt roligt spel, fast det väldigt svårt. Det tar verkligen tid bli riktigt bra på det. Det som bra med det att det var så svårt var hur belömnade det kändes när man gjorde mål. Då blev man verkligen hur glad som helst. Det kändes typ som man hade sett en match på Svenska landslaget. Jag blev verkligen så uppe i var och inne i spelet. 

Sedan var det kul, för att det var så snyggt och det fanns så mycket olika skin och tillbehör till bilen. Att man kan kunde välja va det skulle vara för slags boll man skulle spela med och att det även fanns puck och kub.

Det är ett spel som jag kan tänka mig att köp i framtiden och något jag kan rekommendera till andra. Det är extra kul att spela tillsammans med vänner! Jag tror också att det är enklast om man kör med kontroller, det har jag hört av andra också. 




Comments