Ljudbok


I helgen blir det bara att ta det lugnt. 
Jag har äntligen efter lång tid börjat lyssna på ljudbok igen.
Som jag har lånat på biblioteket, å himla bra att dom har e-ljudöcker som man kan låna!

Jag förstår inte nu varför det har tagit så lång tid, men nu har jag börjat lyssna igen. Det är så himla skönt och avslappnade. Man får gå in i en annan värld och bygga upp den till sin.
Man glömmer bort all stress som finns i vardagen.

Just nu lyssnar jag på Liza Marklunds senaste bok Järnblod, som är hemsk,bra, spännande på samma gång.
När jag är klar ska jag sätta betyg på boken.

Vad tycker ni om boken eller om att lyssna på ljudbok?

Comments

  1. Kika gärna in på min blogg, har just nu lagt upp en rabattkod i samarbete med Madlady :)
    http://mathildaoldenburg.blogg.se

    ReplyDelete

Post a Comment