013

Vecka 3; Shopping.

Är ett märke viktigt för dig? Om inte, varför?


Jag är lite kluven när det gäller märken, när jag tittar på kläder är det oftast inte märktet jag tittar på utan i stället bara tittar på kläder jag tycker är snygga. Men så kommer det till ett märke Warp som Stadium har, där är det så att jag har hittat många tröjor och byxor m.m som jag gillar. Det är bara för att jag gillar just den typen av stilen som dom har. Därför så vet jag oftast att jag hittar kläder jag vill ha om jag kollar efter märket Warp. Jag har kläder från många andra märken också, men nu det senaste åren har det blivit många kläder från just det märket, men nu var det rätt länge sedan jag shoppade något från det märket. Nu har jag hittat andra kläder i stället som har liknade stil.

Har ni något favoritmärke?

Comments