Känsla!



Förra fredagen så var jag ock såg filmen Gravity. Jag var väldigt tvecksam och skeptisk mot filmen, men till slut så gick jag med på att se den. Det ångrar jag verkligen nu i efterhand. Den var speciell, eftersom den nästan bara utspelar sig i rymden, den känns lite som ett fps spel ibland. Man får höra hennes hjärtlag, det ger mycket att få höra det. I stora delar av filmen är hon helt själv ute i rymden, det kan låta lite tråkigt men den är väldigt spännande. Den är riktigt bra gjord, man märker att den passar bra i 3D, även fast inte jag såg den i 3D. Så detta är en film jag verkligen kan rekommendera om man vill se något utöver det vanliga.

Jag ger filmen 4,5 av 5 i betyg.


Är det någon som har sett den?

Comments

  1. SV: HAHA ÅH SAMMA HÄÄR!
    Minns fortfarande hur sur jag blev :')

    ReplyDelete
  2. Åh! Den ska jag gå och se på bio nångång. Hade aldrig hört om den förrän min kompis sa att hon ville se den. Alltid kul med lite annorlunda filmer så :D

    ReplyDelete

Post a Comment