Bergakungen!



I torsdags var jag på bio och såg Now you see me. Jag hade inte hört talas om filmen innan min bror visade mig trailen, tror inte att jag inte i alla fall...Det är många bra skådspelare med i filmen som Morgan Freeman,Michael Caine, Michael Kelly m.m

Filmen handlar om en magigrupp som heter The Four Horsemen som har föreställning där dom bluffar att dom rånar en bank i Paris och sedan ger pengarna till publiken. Det finns en FBI-agent som har bestämt sig för att avslöja magigruppen. Sedan får man följa FBI-agenten och se om han lyckas avslöja The Four Horsemen. 

Jag tycker att filmen var bra för att den hade både humor,action, spänning och bra personligheter på det olika karkatärerna. Väldigt se värd, jag tror att den är bäst att se på bio! Så jag ger filmen 4 av 5 i betyg. 

Trailen:
 

Comments

  1. Den där filmen vill jag med se, men jag väntar tills den går att köpa.

    SV: Pacific Rim var bra, kanske inte så bra som jag hade hoppats på men maffig. En film som verkligen är gjord för bio. Typ 3 av 5 får den av mig.

    ReplyDelete
  2. Den verkar intressant, den vill jag se!

    ReplyDelete

Post a Comment