Speciell...

Ted



 
 
Filmen Ted handlar om en liten pojke som önskade att hans Nalle björn ska börja leva. Efter det får man följa hur pojken John växer upp med sin nalle björn, John skaffar en flickvän och dom bor tillsammans alla tre.  Efter några år blir flickvännen trött och vill att John ska växa upp och släppa taget om sin nalle. 
Då blir det svårt för John att välja. ska han släppa taget om sin nalle björn eller inte?

Jag kan ju säga såhär att inte det inte var riktigt min typ av film. Lite för snusik och jag gillade oftast inte humorn i filmen, men själva berättelse var fin. Det andra som var bra med den var hur bra dom hade animerat nallen. Det såg riktigt bra ut, blev nästan förvånad så bra det såg ut.

Jag ger den 2 av 5

Comments

  1. Ted!!...Seth MacFarlane<3<3!!....längtar så sjuuuuuukt mkt tills jag får se filmen:D..

    Svar:Är det svårt att jobba i mörkerrum eller vänjer man sig snabbt?=)...

    ReplyDelete

Post a Comment