The Hobbit: The Desolation of Smaug


http://static.feber.se/article_images/29/31/48/293148_1280.jpeg


Yay nu har jag också sett trailen. Känns som om jag var sent ute, men jag har haft mycket och göra så har inte haft tid att kolla in den. Men shit säger jag bara, jag vill se den nu!!!! :D Dock vill jag inte ska bli vinter nu men... Den ser riktigt nice ut, speciellt miljöerna love it!!! Jag har inte läst böckerna så jag vet inte vad som kommer och hända. Men det jag ser i trailen ser riktigt bra ut! Mycket action gillar jag och spänning. Jag tycker att det kan bli segt om det är lugnt för mycket. Men denna verkar lovande. 

Ser ut att vara snygga kamera åkningar också och specialeffekter. Eftersom jag håller på med CG så blir man lite "skada". Det blir så automatiskt att man tittar efter så detaljer när det kommer till CG. Det kan bli svårt att njuta av filmen om inte den är tillräckligt bra, men om man tittar på förra filmen så var det riktigt bra, så då kan nog inte denna vara sämre. 

Det är kul när det kommer in lite fler karaktärer som man har fått se i dom gamla filmerna. Få se deras historia innan dom var med i sagan om ringen. 

Om ni inte har sett trailen, så se den nu!!:

Comments

  1. Kom och fynda!!! har bloppis på bloggen, kika gärna in och se ifall du hittar något som passar dig :)

    ReplyDelete
  2. kommer det en till the hobbit? känner mig helt efter :p har inte sett första ens :)

    ReplyDelete

Post a Comment