Riktigt bra!

https://www.muntligt.se/media/cache/ebookfull/media/cover/9789143/5045/9789143504545.jpg 

 Jag lyssnade klart på denna ljudboken igår. Så himla bra, jag gillar verkligen Mia Skäringer( hon är med i Solsidan)  Den handlar om hennes liv och vad hon har för tankar kring livet. Det som är så bra är att hon är så öppen. Hon vågar säga det där som många andra tycker är jobbiga eller inte vågar säga. Fast man kan har dom tankarna. Hon berättar mycket om hur det är att vara mamma och vad det innebär och påverkar hennes liv. Det är intressant och veta vad en mamma kanske har för tankar. Det kommer upp många tankar som jag går och tänker på nu i efterhand. Jag känner igen mig i vissa saker hon skriver om, hon skriver om allt som om hon inte skäms för något här i livet. Jag kan verkligen rekommendera. Jag ger den 4 av 5 i betyg!

Det finns också en föreställning som hon har haft, där hon har en monolog,sång och stand-up.


Föreställningen



Vad tycker ni?

Comments

  1. jag har den boken, men inte läst den, får ta och göra det :p gillar också skäringer!
    sv: tack vad kul att du gillar den!

    ReplyDelete
  2. Jag gillar också henne :D kanske borde läsa boken!

    sv: Tack för att du röstade ^^!!

    ReplyDelete

Post a Comment