Tävling!

 
 
 
 
 
 
TÄVLING - Tre personer vinner varsitt 100 kr presentkort från Becca Design!
Nu har du chansen att genom min blogg vinna valfritt smycke eller accessoar från Beccadesign.se, i butiken hittar du bl.a. smycken, vintage solglasögon, snygga halsband och fina håraccessoarer.
Så här är du med och tävlar:

- Maila samarbete(at)beccadesign.se med ämnet "Tävla om presentkort"
- Skriv vilken produkt du gillar mest hos Becca Design och länken till min bloggtävling.
- Motivera varför du borde vinna.
- Tre vinnare dras den 16:e juni - LYCKA TILL!
Ps. Följ gärna Beccadesign på Facebook: http://www.facebook.com/beccadesign (inget måste för att vara med och tävla)

Comments

  1. Hej, nu skriver jag här istället pga att den mailadressen till beccadesign inte fungerar.
    och jag vill vinna denna "Löv och färgstarka strasstenar halsband"
    För att jag tror att det skulle passa mig perfekt:)
    Kram / Emelie

    ReplyDelete
  2. SV: Haha, det är himla kul ^^

    ReplyDelete

Post a Comment