Känner!

Jag känner att jag har varit allvarlig i de senaste inläggen här, så därför tänkte jag liva upp stämningen lite!




Om det skulle stämma att om "Ett gott skratt förlänger livet" så skulle jag leva hur länge som helst :P
Jag satt med pojkvännen och kollade på en massa klipp på Youtube i helgen. 

Jag har varit uppväxt med Galenskaparna after shave. Dom är så himla bra!
 Här är typ det bästa klippet jag har sett:


 
Sedan kollade vi på en massa klipp på Per Andersson från parlamentet.


Jag måste nog säga att Per och Solsidan gänget står högst på listan just nu!

Vilka är eran/era favorit komiker?


Comments

  1. Johan Glans o Robin Paulsson e sveriges bästa komiker!!!:D....fast jag gillar dem flesta=)..Per e oxå skitrolig,o jag älskar galenskaparna!.....

    ReplyDelete

Post a Comment