Beroende



Nu har jag äntligen blivit av med mitt beroende av Facebook spel. Det är så himla lätt och fastna, man tänker att jag ska bara spela en bana till eller göra så att mina plantor växer.

Det spelet som jag spelade först var Farmville, helt galet var det när det kom ut. Alla skickade en  massa växer m.m till varandra.  Sedan började bara komma fler och fler spel på facebook, som folk skickar inbjudningar på. Så nu spelar jag mest Bubble island och Angry bird någon gång ibland. Förut kunde jag sitta väldigt länge...känns riktigt skönt att inte vara beroende längre.

Har ni varit/ är beroende av något facebook spel? 
Vilket/vilka?

 

Comments

  1. Ja va inte beroende men ja spela väldigt mkt fb-spel förr :P Nu händer de typ aldrig men de beror på att ja inte hinner :)

    ReplyDelete

Post a Comment